Perasaan Lama :o
Friday 22 February 2013 ❖ 2/22/2013 12:01:00 am | 0 Comment [s]


Whoaaaa ngantoknyaa petang-2 nieee . Eeee malas btol nak mandyy . Err kantoi ! ahaha . Opsss 
Ehee , hmm lama btol tak post entryy baruu .Fiuhhh dah berhabukk dah blogg aku niee . For those yang perasann , blogg aku niee dah dibasuhh dan ditukar dgn skin yang baruuu . Omeyy tak ? Pleasee say yes! If NO , i will kill youu . ahahaha .

Semuaa sehad ? Penyakit lama aku datang balik , = MALAS . tulah penyakitnyeee . Next week ada ujian 1 .Semuaa tajukk Form4 . BERUSAHA lah! :D

Sekiranya seseorang itu sedang bercinta tetapi ada insan lain yang lebih prihatin kepadanya , Dia akan memilih insan itu dan meninggalkan kekasihnya 
I'm rite ?err see my title . Yep! perasaan lama . Aku tak kuad lhaa . hmm aku takodd kalau aku sayangg Dia balik! ;'( Someoneeeeeee pelishhh . I need a shoulderrr :'(
Aku maseh meltingg byla tgk muka dia ......


0 Comments:

Post a Comment

:- Dah baca komen lah -:
Satu pon jadilah ! hehe :)



Enjoy reading? Bolee follow ◕‿◕



Older Post | Newer Post

Enjoy My blogg ;)


Assalamulaikum!Welcome To My Blog! My name is NURUL SHUHADA BT DAHLAN. Sweetseventeen . hee. Please be sweet and enjoy skodengg my blogg ! :D

Laman Sosial


ChittChuttChatt here ;D





Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: